InBody-kehonkoostumusmittaus

Vauhtisammakko tekee InBody720-kehonkoostumusmittauksia 10€ hintaan ilman ajanvarausta koko päivän ajan. Maksutapa käteinen/kortti.

Keholle hyvinvointia

FOCUS fysio&trainingin fysioterapeutti Sarianna Jakobsson tekee ActionDay -tapahtumassa 25 minuutin hierontoja hintaan 20€/hieronta. Hieronta-aikoja tarjolla puolen tunnin välein kello 9-15 välillä. Hieronta-aikojen ajanvaraus tehdään sähköpostilla osoitteeseen sarianna.focus@gmail.com.


AfHo

Tunti on saanut vaikutteita etenkin afron suurista, dynaamisista liikkeistä, jotka avaavat ja vapauttavat kehoa, sekä housen jalkatyöskentelystä ja niin kutsutusta jackinistä, joka auttaa kehittämään koordinaatiota ja motoriikkaa. – AfHo® on loistavaa treeniä jäykälle rintarangalle, eteenpäin kääntyneille olkapäille ja liikkuvuudeltaan rajoittuneelle ylävartalolle. Tunti lisää notkeutta ja toimii myös tanssillisena core-harjoitteluna. Useimmat liikkeet lähtevät keskivartalosta parantaen koko kehon ja keskivartalon hallintaa sekä ryhtiä, kertoo konseptin kehittänyt SATS ELIXIAN ohjaaja Åsa Fornander. AfHo® sopii kaikille tanssin ystäville. Sen rytmit kutsuvat mukaan heittäytymään.


Astanjajooga

Astangajooga on liikunnallinen joogamuoto jonka keskeisenä tavoitteena on kehittää keskittymiskykyä, aistihuomiota ja läsnäoloa sekä tätä kautta tasapainottaa kehoa ja mieltä. Astanga puhdistaa kehoa poistamalla kuona-aineita. Se myös lisää voimaa ja notkeutta. Astangassa on vaikeitakin liikkeitä, mutta harjoittelussa lähdetään aluksi kevyesti liikkeelle ja edetään pikkuhiljaa kohti vaikeampia liikkeitä joten notkeuden tai voiman puute ei ole este astangan aloittamiselle. Astangajooga aloitetaan käymällä viikonloppukurssi, josta saa valmiudet osallistua alkeistason viikkotunneille. Alkeisviikonloppukurssilla esitellään perustiedot astangan filosofiasta, historiasta ja vaikutuksista. Lisäksi käydään läpi harjoittelun perustekniikat eli Ujjayi pranayama hengitystekniikka, Bandhojen eli lihaslukkojen käyttö ja Vinyasa eli hengityksen ja liikkeiden yhdistäminen.


BodyAttack™ - LesMills

BODYATTACK™ on energinen intervallitreeni, joka koostuu yksinkertaisista, tehokkaista ja atleettisista askelsarjoista sekä lihaskunto-osuudesta, jossa käytetään kehon omaa painoa vastuksena. BODYATTACK kohottaa kuntoa, sekä lisää vahvuutta ja kestävyyttä. Tunnilla on vaihtoehtoisia liikkeitä eritasoisille liikkujille. Tunnille tarvitset mukaan kevyet vaatteet, tukevat sisäkengät tai lenkkitossut, juotavaa ja hikipyyhkeen.


BodyBalance™ - LesMills

BodyBalance on turvallinen ja tehokas uuden sukupolven body & mind -tunti. Harjoitus vahvistaa ja venyttää lihaksia, poistaa lihaskireyksiä sekä vähentää stressiä. Säännöllinen tunnilla käyminen parantaa myös keskittymiskykyä, kehonhallintaa, tasapainoa ja auttaa tulemaan tietoisemmaksi omasta kehosta. Rentouttavan musiikin tahdissa tehtävät liikkeet pohjautuvat mm. joogaan ja pilatekseen, mutta ne on sovellettu sellaisiksi, ettei tunnille osallistuminen edellytä aikaisempaa kokemusta kyseisistä lajeista.


BodyCombat - LesMills

BodyCombat™ - on laji, josta saa valtavasti voimaa ja energiaa ja jossa voit toteuttaa unelmasi kamppailulajien hallitsemisesta- ja kaiken lisäksi se on hauskaa! Haasta kuviteltu vastustajasi inspiroivan musiikin säestyksellä ja eri kamppailulajien ( esim. karate, taekwondo, kung fu, kickboxing, muay thai ja tai chi) tehokkaita tekniikoita hyödyntäen. Tunnilla tehdään vaihtelevia lyönti- ja potkusarjoja kappale kerrallaan.


BodyJam™ - LesMills

BodyJam on kestävyysharjoittelutunti, jossa pääset nauttimaan tanssin ja musiikin uusimmista tuulista. Tällä tunnilla hauskanpito korostuu yhtä paljon kuin hikoilu. Se on täydellinen tunti sekä tanssia rakastaville että niille, jotka haluavat kohottaa kuntoaan ja parantaa koordinaatiotaan lähes huomaamatta. Harjoita kehonhallintaasi ja kehosi ilmaisukykyä ja anna tanssin viedä mukanaan!


Grit Cardio™ - LesMills

Les Mills GRIT Cardio tehdään ilman välineitä. Siinä hyödynnetään kehon omaa painoa kestävyyskunnon parantamiseksi erittäin intensiivisillä harjoituksilla. Tunti mahdollistaa korkean energiankulutuksen, joka jatkuu pitkään treenin päätyttyäkin.


HighRoller

HighRoller on putkirullaustunti, jossa kehoa huolletaan kotimaisen HighRoller-putkirullan avulla. Rulla on nostettu jalasten päälle seisomaan tehden rullauksesta helppoa, mukavaa ja tehokasta. Korkea rulla mahdollistaa monipuoliset rullaustekniikat ja miellyttävät rullausasennot ilman kehon turhaa jännittämistä. HighRollerin avulla voidaan edistää palautumista, parantaa liikkuvuutta ja aineenvaihduntaa sekä avata kehon kireyksiä. HighRoller sopii kaikille, jotka haluavat pitää kehostaan huolta, ja tehdä sen mahdollisimman tehokkaasti ja mukavasti.


Juoksutekniikka

Juoksijan tulee osata oikea juoksutekniikka päästäkseen juoksemaan kovempia vauhteja ja pidempiä matkoja. Oikealla juoksutekniikalla juoksusta tulee taloudellista ja se ehkäisee juoksuvammoja. Tunti sopii kaiken tasoisille juoksijoille. Miettiessäsi siirtymistä sisäryhmäliikunnasta juoksuun, kannattaa heti opetella vartalon hallinta. Juoksuasento eroaa ryhmäliikunnassa käytetystä vartalon linjauksesta paljon ja uusi linjaus on hyvä hakea jo heti juoksuharrastuksen alussa. Tunnilla käydään läpi perusharjoitteet, joiden kautta opit parantamaan juoksuasi ja pystyt harjoittelemaan itsenäisesti tunnin jälkeen tekniikkaa. Tunti on ulkona, joten varaathan ulkovarusteet mukaan.


Melonta

Tulossa.


PhysioPilates

Pilatesharjoittelulla vahvistat keskivartalon syviä tukilihaksia, parannat selkärangan liikkuvuutta, kehität kehonhallintaa ja -hahmotusta ja tätä kautta saavutat hyvän ryhdin ja saat esimerkiksi helpotusta selkävaivoihin. PhysioPilateksessa hyödynnetään fysioterapeuttista osaamista, jonka perusteella liikkeitä voidaan tarvittaessa soveltaa osallistujan tarpeiden mukaan. Pilateksen perusteiden tunteminen eduksi. Tunnilla ei tarvita kenkiä.


Piloxing-Barre

Piloxing on yhdistelmä Pilatesta, tanssia ja nyrkkeilyä. Piloxing Barre -tunnilla hyödynnetään lisäksi balettitankoa, joka antaa harjoitteluun sekä tukea että vastusta. Tällä tunnilla saavutat notkeutta, kiinteät lihakset, tiiviimmän keskivartalon sekä paremman tasapainon. Sopii kaikille omasta taustasta tai kunnosta riippumatta.


Sh'Bam™ - LesMills

Sh'Bam yhdistää helpot, mutta äärimmäisen kuumat tanssiliikkeet yhteen soljuvaksi tanssitunniksi. Se onkin täydellinen tapa kohottaa peruskuntoa ja vapauttaa sisäinen starasi – vaikka et paljoa tanssia osaisikaan. Treeneissä kuulet kuumimmat listahitit, tanssimusiikkia joka soi suosituimmissa yökerhoissa ympäri maailman, tuttuja klassikoita remiksattuna ja modernisoituja lattaribiittejä. Sh'Bam on sosiaalinen ja erittäin hauska tapa kuntoilla, sillä jokainen 45-minuuttinen treeni on elinvoimainen, energinen, uniikki ja monipuolinen.


TFW - Hurrikaani

TFW Hurrikaani on kehitetty erityisesti maailman parhaiden kamppailu­lajiurheilijoiden ja vapaaottelijoiden fysiikkaharjoitteluksi. Myöhemmin siitä ovat hyötyneet tuhannet eri lajien huipu­t ja sen on huomattu soveltuvan myös peruskuntoilijalle. TFW Hurrikaani on erinomainen treeni, mikäli tavoitteenasi on polttaa rasvaa, lisätä lihasvoimaa ja kestävyyttä sekä kehittää henkistä kanttiasi. Tunneilla hyödynnetään monipuolisesti kahvakuulia, levytankoja, kuntopalloja, battle­-köysiä sekä kehonpainoharjoitteita yhdistettynä ketteryys- ja juoksu­harjoitteisiin. TFW Hurrikaani sopii kaikille niille, jotka haluavat haastaa itsensä ja harjoitella kokonaisvaltaisesti.


Toiminnallinen juoksu

Tunti on juoksun ja lihaskuntoharjoittelun yhdistelmä. Tämä tunti ei varmasti jätä kylmäksi ketään juoksusta ja ryhmäliikunnasta tykkäävää. Voit tulla tunnille kovalla juoksukokemuksella varustettuna taikka vasta juoksuharjoittelun alkajana. Jokainen treenaa oman kuntotasonsa mukaan. Tunti on ulkona, joten varaathan ulkovarusteet mukaan.


Zumba

Zumba® on fitnesstanssitunti, jossa korostuu liikunnan ilo ja tanssityylien monipuolisuus. Zumbassa yhdistetään helppoja tanssiaskelia vuoroin nopeaan ja hitaaseen rytmiin sykettä kohottaen ja laskien. Zumba sopii erinomaisesti erilaisista tanssityyleistä kiinnostuneille tanssitaustaa katsomatta.


Energiaa päivään

Ilmoittautumisen yhteydessä voit tilata ennakkoon herkullisen salaatin nautittavaksi päivän aikana. Jalotofu-salaatit pitävät sisällään: lehtisalaattia, kurkkua, paprikaa, viinirypäleitä, purjoa, marinoitua Jalotofua, sipulia ja raejuustoa sekä leivän.